mobbadvuxen

Alla inlägg den 11 november 2012

Av mobbadvuxen - 11 november 2012 23:39

 Godagens mitt i natten...


Jobbat helgen .... tur man tycker om sina arbetsuppgifter i allafall (=. Det är färre som jobbar på helgena så då är trycket som jag upplever inte lika hårt mot mig. Har till och med en kollega som ser vad som försigår och det e skönt på ett plan att någon finns men tycker det är konstigt att denne inte säger i från. Denne har sagt att denne ser att det försigår mobbing och inte förstår varför.


Jag blev tillsagd på jobbet igen av min chef trots att inget hade hänt, denne lixom "för varnar".. som att jag ska tänka på det och tänka på det där så inte någon blir iritterad på mig OM jag skulle göra det. Just nu är det mycket jag blir varnard för inann det ens har hänt och det har aldrig hänt tidigare men uppfattar det som att jag ska komma ihåg vem som bestämer...


Svårt att förklara men tots att jag altid varit uppskattad på arbetsplatser och på den andra "avdelningen" jag jobba på förra året inom samma ställe och trost att jag har utbildning och 15 års erfarenhet så är jag fel på allt just nu. Är riktigt arg att dom till och med har fått mig att börja tvivla på mina kunskaper och mig själv....hatar att dom kan beröra mig och få mig att ta hem skiten!!!


Jag ska ialla fall vara ledig snart och hitta på underbara saker med min familj och några vänner... som jah behöver och längtar efter det.


// Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards