mobbadvuxen

Alla inlägg den 12 november 2012

Av mobbadvuxen - 12 november 2012 23:38


En vecka sen senast och jag blir allt mer spänd, när ska det smälla igen? När ska jag få skit som inte är befogad? Jag hoppas på aldrig så klart men vet sen tidigare att det är just så här det funkar på denna arbetsplats, när jag kännta att nu gör jag ett bra jobb, inget att klaga på så händer det...någon hittar på eller gör en jätte grej av en smula. Jag är människa precis som dom och jag felar precis som dom men ändå är det bara mig dom ser.


Nu när jag kan ta lite avstånd och se på händelser som sker fascinerar det mig att det kan bli så här och varför man ens vill delta i något så idiotiskt!!?


Jag är inte en "svag" människa men ändå lyckades dom krypa in under mitt skin och bränna mig gång på gång och vara nöjda över sig själva. I början försvara jag mig men sen börja jag tro att jag helt enkelt hade tappat mig arbetsförmåga och att kritiken var befogad, det är bara jag som göra fel och är sämst. Nu vet jag att det inte är så då jag fått bekräftelse från mina nära och från några kollegor och det känns så skönt att inte längre vara ensam. Men vist gör det för jäkla ont gång på gång dom går på mig. Jag e inte en robort.


En skön kännsla som jag aldrig tidigare skulle känna som skönt är att jag såg min chef göra massa fel i veckan, vist denne fick inge skit men det fick mig att se att vi är egenligen precis lika mänskliga (=. Försöker le åt det när jag orkar så jag kan ta med mig den kännslan nästa gång jag sätter mig i bilen på väg till jobbet. Chefen och jag är precis lika bra och dåliga, ingen är toppen bra varje dag . 


God natt gott folk


/ Kram



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards