mobbadvuxen

Alla inlägg den 20 november 2012

Av mobbadvuxen - 20 november 2012 18:14



Vård av familj finns inte men tycker ändå att om ens nära blir svårt sjuka och inlagda så ska jobbet inte miss tro en och bli upprörda för man vill vara där och inte på jobbet- så tycker inte min arbetsplats!

 

Förra året blev min mor sjuk och inlagd hastigt och hon bor rätt långt i från mig så jag satte mig i bilen och åkte ditt, på vägen upp ringde jag och förklara mig för jobbet och fick till mig att det var självklart att jag skulle åka och stanna där. Väl efter fick jag kylliga kommentarer och sen ville chefen träffa mig för att förtydliga för mig att man endast får vara hemma för vård av barn. Jag sa att jag förstod men att min mamma var jätte dålig och jag var orolig att det var något riktigt ila,vilket det var ochså. Mina mamma var hemma i över två månader och känner i dag sig inte riktigt 100 än.

 

Jag förstår att man inte kan vara hemma bara sådär men när ens kära e svårt sjuka borde väl man ha lite medkänsla .... jag vet att andra har varit hemma för  likande orsaker och det har varit okej men det är ju annat med mig.... det här var en av de först sakerna som jag var med om på mina arbetsplast som fick mig att bli väldigt förvirrad.

 

De senaste dagarna har gått ok på arbetet, tror ryktet har spridit sig att chefen har pratat med mig och att min kolleger märker att jag ofta får kritik... tror till och med att dom har dåligt samvete vissa. Tror mobbande mot mig har eskalerat okontrollerat och nu ser dom hur det påverkar mig, tidigare har jag bara skakat av mig det men nu händer det för ofta så jag orkar inte le och va glad.

 

Ja nu har jag skrivit av mig lite rörigt men orka inte tänka i dag, behövde få ut mig massa tankar...

 

kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards